Tuesday, April 10, 2012

terima kasih lah kerana terlalu jujur ye mek cine

mek pernah bau longkang tersumbat? haa... sama lah macam bau mulut mek tu... sedap sedap bahasa dia je cakap kain nikah aku huduh lah.. warna tak menarik lah... huh.. WTF! dah lah rembat kain tu dari tangan cikbawang.. kot ye pun tak boleh cakap baik baik ke? ayoiiiii mek.. ada i mintak pandangan mek ke? mek tau i beli mana kain tu?

cikbawang bukan nak bangga sangat pun kat mana cikbawang beli kain ni..  lagipun kat tempat ni je yang cikbawang jumpa jenis kain beaded chiffon kat area kawasan cikbawang.. cikbawang pun tak cakap kain cikbawang ni cantik ke gojes ke apa.. tapi mulut tu jangan lah celupar sangat oke oke.....

mek tau berapa rege dia?? lain kali jangan sedap sedap mulut je cakap kain orang tak cantik ke hodoh ke macam kain buruk ke apa... kalu nak cakap pun biar ada budi bahasa sikit je kawan kawan... huh.. spoiler betul mek tu..potong hangin badan aku..huh

1 comment:

  1. hee...jauhari yg mengenal manikam....sabo neh...

    ReplyDelete